10 Cheklist Persiapan Hari Raya Supaya Ibu Tak Kelam Kabut Di Hari Raya!

“Hari raya tak lama lagi je ,barang semua dah beli,tapi tak sempat lagi nak kemas barang nak balik kampung ni..Aduhh..macam mana ni,apa barang nak bawa balik ni?” Setiap kali munculnya hari raya,ibu lah yang paling sibuk nak buat persiapan semua kan. Pening kepala nak mengemas barang-barang yang nak dibawa balik kampung untuk beraya.Tambah-tambah ibu bapa